Produkt dnia
TKANINA ZYGZAK BIAŁO GRANATOWY.
TKANINA ZYGZAK BIAŁO GRANATOWY.
11,98 zł
m
TKANINA MORO RÓŻOWE
TKANINA MORO RÓŻOWE
11,98 zł
m
TKANINA ROWERY
TKANINA ROWERY
11,98 zł
m
TKANINA MISIU PIRAT
TKANINA MISIU PIRAT
11,98 zł
m
TKANINA KWIATKI DROBNE MIĘTA
TKANINA KWIATKI DROBNE MIĘTA
11,98 zł
m
DZIANINA PĘTELKA MORO RÓŻ
DZIANINA PĘTELKA MORO RÓŻ
34,00 zł
m
Zwroty i reklamacje

Reklamacje i zwroty

 

Reklamacje i wymiany:

W przypadku otrzymania towaru wadliwego, niekompletnego lub niewłaściwego towaru prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres mailowy:

 

reklamacje@e-belka.pl

 

W mailu prosimy o zawarcie informacji:

-nr zamówienia którego dotyczy zwrot, reklamacja lub wymiana

-opis towaru podlegającego zwrotowi, reklamacji lub wymianie

-opis ewentualnych wad

-określenie oczekiwań, zaproponowanie satysfakcjonującego rozwiązania problemu

Dane do odesłania reklamacji

Sklep Belka

ul. Reymonta 1

41-800 Zabrze

 

Realizacja zwrotu towaru i wymiany Klient ma prawo do zwrotu lub wymiany towaru do 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Zwrot lub wymiana jest możliwa wyłącznie w przypadku towaru który nie był używany, nie został w żaden sposób uszkodzony, jest kompletny.  Wymieniany lub zwracany towar należy odesłać wraz z paragonem oraz informacją o nr konta na który mamy zwrócić pieniądze lub informacji o innym towarze na wymianę.  W przypadku zwrotu całego zamówienia klient otrzyma zwrot pełnej kwoty zamówienia. W przypadku zwrotu części zamówienia zwrócona zostanie wyłącznie równowartość odesłanego towaru. Przelewy są realizowane w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki. Koszty odesłania towaru nie podlegają zwrotowi

 

Realizacja reklamacji

Po otrzymaniu przesyłki prosimy o dokładne sprawdzenie towaru. Reklamacje ze względu na wady produkcyjne lub nieprawidłowe odmierzenie będą uwzględniane wyłącznie w przypadku towaru, który nie był używany, nie został w żaden sposób uszkodzony, jest kompletny. 

Reklamowany towar należy odesłać wraz z opisem wady, w całości lub w ilości równej podstawowej jednostce sprzedaży (np. 1m, 1szt, 1 op., 1 para) W przypadku uznania reklamacji koszty odesłania podlegają zwrotowi w wysokości ceny najtańszej dostępnej w sklepie opcji dostawy dla danej lokalizacji. W przypadku doręczenia niekompletnego zamówienia brakujące towary zostaną wysłane przesyłką kurierską na koszt Sklepu lub zostanie dokonany zwrot wartości brakujących towarów. 

W przypadku reklamacji trwałości materiału (piling, płowienie, trwałość druku, przecieranie itp.) prosimy o dokładną dokumentację zdjęciową lub o odesłanie nieużywanej próbki reklamowanego materiału. Zalecamy zachowanie próbek każdego z zamówionych towarów. W przypadku braku próbki zasadność reklamacji będzie oceniana na podstawie próbek będących w posiadaniu Sklepu. 

Poszczególne partie towaru mogą różnić się kolorem do 5%. Nie zalecamy łączenia materiałów z różnych partii. Ewentualne różnice w kolorze nie mogą być podstawą reklamacji.

Różnice w kolorach wyświetlanych na monitorze, tablecie lub telefonie klienta nie mogą być podstawą reklamacji.

 

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl